Schade melden

Direct online melden!

Direct contact

0344 – 602 751

Uw polissen

Direct online inzicht!

Schade melden

Direct online melden!

Direct contact

0344 – 602 751

Uw Polissen

Direct online inzicht!

Sebastiaan Gielens, Via Chassé

‘Alles klopt, niks meer aan doen’

‘Ons familiebedrijf Via Chassé biedt een uitgebreid assortiment aan huishoudelijke artikelen. Wij regelen graag alles tot in de puntjes voor onze klanten. Precies zo regelt De Geus zaken voor ons.

Na een oriënterend gesprek, ruim drie jaar geleden, besloten we al onze verzekeringen, zowel die van het bedrijf als privé, bij Alex onder te brengen. Het prijskaartje was interessant, de persoonlijke aanpak ook. Bij De Geus weet je wie je voor je hebt en Alex en zijn medewerkers kennen mij. Alex is no nonsense. Hij zal eerlijk zeggen, dit heb je onderverzekerd. Maar ook: claim die kleine schade maar niet, dat kost je alleen maar premie. Dat vind ik prettig.

Voor een ondernemer zijn verzekeringen een noodzakelijk kwaad, de administratieve afwikkeling is veel gedoe. Alex komt eens per jaar speciaal daarvoor langs. Hij pakt de map met alle polissen erbij en werkt ze hoogspersoonlijk bij. Ik weet dan: alles klopt, niks meer aan doen. Dat alleen al is een meerwaarde. Alles wordt geregeld, dat voelt goed.’

Franny van Dam, BMG Asbestservice en BMG Grond- en Sloopservice

‘Ik waardeer die korte lijnen’

‘Drie jaar geleden startten we met een minigraver, een karretje en een bus. Nu hebben we vijftien mensen in dienst. Voor zo’n snelgroeiend bedrijf is een assurantiebedrijf met specifieke kennis pure noodzaak. Omdat we Alex kenden en vertrouwden, brachten we al onze verzekeringen daarom onder bij De Geus: van auto- en aansprakelijkheidsverzekeringen tot onze privé verzekeringen. Meteen werd ons pakket grondig doorgelicht. Een aantal premies kon flink omlaag, dat was een mooie binnenkomer.

Bij ons is de klant koning, bij De Geus ook. Ik heb nul verstand van verzekeringen, het is fijn dat ik er geen enkele zorg meer over heb. Natuurlijk hou ik alles goed bij, maar zij regelen alles top. Ik heb wekelijks contact met mijn vaste aanspreekpunt, Alex informeert bovendien regelmatig hoe we vinden dat het gaat. Ik waardeer die korte lijnen. De Geus behandelt klanten zoals wij dat zelf ook doen.’

Sebastiaan Gielens, Via Chassé

‘Alles klopt, niks meer aan doen’

‘Ons familiebedrijf Via Chassé biedt een uitgebreid assortiment aan huishoudelijke artikelen. Wij regelen graag alles tot in de puntjes voor onze klanten. Precies zo regelt De Geus zaken voor ons.

Na een oriënterend gesprek, ruim drie jaar geleden, besloten we al onze verzekeringen, zowel die van het bedrijf als privé, bij Alex onder te brengen. Het prijskaartje was interessant, de persoonlijke aanpak ook. Bij De Geus weet je wie je voor je hebt en Alex en zijn medewerkers kennen mij. Alex is no nonsense. Hij zal eerlijk zeggen, dit heb je onderverzekerd. Maar ook: claim die kleine schade maar niet, dat kost je alleen maar premie. Dat vind ik prettig.

Voor een ondernemer zijn verzekeringen een noodzakelijk kwaad, de administratieve afwikkeling is veel gedoe. Alex komt eens per jaar speciaal daarvoor langs. Hij pakt de map met alle polissen erbij en werkt ze hoogspersoonlijk bij. Ik weet dan: alles klopt, niks meer aan doen. Dat alleen al is een meerwaarde. Alles wordt geregeld, dat voelt goed.’

Franny van Dam, BMG Asbestservice en BMG Grond- en Sloopservice

‘Ik waardeer die korte lijnen’

‘Drie jaar geleden startten we met een minigraver, een karretje en een bus. Nu hebben we vijftien mensen in dienst. Voor zo’n snelgroeiend bedrijf is een assurantiebedrijf met specifieke kennis pure noodzaak. Omdat we Alex kenden en vertrouwden, brachten we al onze verzekeringen daarom onder bij De Geus: van auto- en aansprakelijkheidsverzekeringen tot onze privé verzekeringen. Meteen werd ons pakket grondig doorgelicht. Een aantal premies kon flink omlaag, dat was een mooie binnenkomer.

Bij ons is de klant koning, bij De Geus ook. Ik heb nul verstand van verzekeringen, het is fijn dat ik er geen enkele zorg meer over heb. Natuurlijk hou ik alles goed bij, maar zij regelen alles top. Ik heb wekelijks contact met mijn vaste aanspreekpunt, Alex informeert bovendien regelmatig hoe we vinden dat het gaat. Ik waardeer die korte lijnen. De Geus behandelt klanten zoals wij dat zelf ook doen.’

Angelique de Gooijer, café en restaurant De Merckt in Tiel

‘De lijnen zijn kort’

‘Als ik bel met De Geus, kom ik snel bij de juiste persoon terecht, zonder eerst drie keuzemenu’s door te moeten worstelen. De lijnen zijn kort. De Geus verzorgt al onze zakelijke verzekeringszaken, ook de personeelsverzekeringen. Als we advies nodig hebben over verbouwingen of wat dan ook, kunnen we altijd aankloppen.

Toen we tien jaar geleden een huis kochten was het daarom geen vraag wie onze hypotheek zou regelen. We hebben meteen al onze persoonlijke verzekeringen omgezet. Zelfs mijn moeder is overgestapt. Als er iets is, pakken ze het meteen op.  Zo heb ik nooit kopzorgen, dat is lekker!

Een keer per half jaar komt Alex de Geus langs om te checken of alles up-to-date is. Superklantgericht en proactief dus: als er zaken moeten worden aangepast, krijgen we vanzelf een belletje.’

Bram van Blijdesteijn, Blijdesteijn Mode in Tiel

‘Met een telefoontje geregeld’

‘Wij hebben vijf jaar geleden alles ondergebracht bij De Geus, zowel zakelijke als privé. De inboedel, het gebouw, risicoverzekeringen voor onszelf en de medewerkers. Het hele pakket. Het is prettig om met een partij zaken te doen. Zo ben je in ieder geval nooit dubbel verzekerd.

Ik heb altijd rechtstreeks contact met Alex. Hij luistert en stuurt daarna personen met verstand van zaken op ons af. Afgelopen december werd er ingebroken in onze winkel. Met een telefoontje was het geregeld. We hoefden niet eens zelf met de leverancier van nieuwe winkelruiten te bellen.

Korte lijnen, directe banden, dat is het voordeel van een kleiner bureau. Als er iets opgepakt moet worden dan gebeurt dat. En altijd lekker snel. Ook privé heb ik goede ervaringen. Ik was nog maar net verzekerd via De Geus toen een van mijn dochters per ongeluk een barbiepop door de tv gooide. Ook dat werd meteen goed afgehandeld.’

Angelique de Gooijer, café en restaurant De Merckt in Tiel

‘De lijnen zijn kort’

‘Als ik bel met De Geus, kom ik snel bij de juiste persoon terecht, zonder eerst drie keuzemenu’s door te moeten worstelen. De lijnen zijn kort. De Geus verzorgt al onze zakelijke verzekeringszaken, ook de personeelsverzekeringen. Als we advies nodig hebben over verbouwingen of wat dan ook, kunnen we altijd aankloppen.

Toen we tien jaar geleden een huis kochten was het daarom geen vraag wie onze hypotheek zou regelen. We hebben meteen al onze persoonlijke verzekeringen omgezet. Zelfs mijn moeder is overgestapt. Als er iets is, pakken ze het meteen op.  Zo heb ik nooit kopzorgen, dat is lekker!

Een keer per half jaar komt Alex de Geus langs om te checken of alles up-to-date is. Superklantgericht en proactief dus: als er zaken moeten worden aangepast, krijgen we vanzelf een belletje.’

Bram van Blijdesteijn, Blijdesteijn Mode in Tiel

‘Met een telefoontje geregeld’

‘Wij hebben vijf jaar geleden alles ondergebracht bij De Geus, zowel zakelijke als privé. De inboedel, het gebouw, risicoverzekeringen voor onszelf en de medewerkers. Het hele pakket. Het is prettig om met een partij zaken te doen. Zo ben je in ieder geval nooit dubbel verzekerd.

Ik heb altijd rechtstreeks contact met Alex. Hij luistert en stuurt daarna personen met verstand van zaken op ons af. Afgelopen december werd er ingebroken in onze winkel. Met een telefoontje was het geregeld. We hoefden niet eens zelf met de leverancier van nieuwe winkelruiten te bellen.

Korte lijnen, directe banden, dat is het voordeel van een kleiner bureau. Als er iets opgepakt moet worden dan gebeurt dat. En altijd lekker snel. Ook privé heb ik goede ervaringen. Ik was nog maar net verzekerd via De Geus toen een van mijn dochters per ongeluk een barbiepop door de tv gooide. Ook dat werd meteen goed afgehandeld.’

Freek Bleijenberg, The Entertainment Factory

‘Ik vaar blind op De Geus’

‘Een paar jaar geleden werd in ons bedrijfspand ingebroken. Ze roofden voor tienduizenden euro’s aan apparatuur. De Geus stelde alles in het werk om het op te lossen, ze namen me al het gedoe meteen uit handen, top! We kregen uiteindelijk een prima vergoeding van de verzekering.

In de vijftien jaar dat ik met ze werk, heb ik gemerkt dat ze echt voor je door het vuur gaan. Ook privé zit ik bij De Geus. Vrienden waren stomverbaasd dat mijn verloren iPhone, werd vergoed. Ik zei, ik heb gewoon een topverzekering. Toen een van mijn medewerkers een hypotheek nodig had, raadde ik uiteraard De Geus aan. Later kwam-ie naar me toe: ‘Wat een fijn bedrijf is dat!’

De Geus heeft absoluut de beste prijs-kwaliteitsverhouding, realiseerde ik me weer toen ik thuis waterschade had. Bij veel goedkope verzekeringsmaatschappijen komt dán het addertje onder het gras uitgekropen. Maar niet bij De Geus, ik vaar blind op ze.’

Joost van Bommel, SMC Consultancy

‘Niet alleen business maar oprechte betrokkenheid’

Via via kwamen wij met ons bedrijf in facilitaire dienstverlening bij De Geus. Al bij het eerste gesprek voelde de persoonlijke benadering goed. Het kantoor is altijd goed bereikbaar en vragen worden snel beantwoord.

Ook over de afhandeling van schades zijn wij zeer tevreden. Een van onze medewerksters kreeg een auto-ongeluk. Dat werd professioneel opgepakt en afgehandeld, ook buiten kantooruren. Het telefoontje achteraf met de vraag hoe het met haar ging, maakte echt het verschil. Het is bij De Geus niet alleen business, maar ook oprechte betrokkenheid.

De Geus past bij onze eigen kernwaarden: denken, durven en doen. Ook privé stapte ik over naar De Geus. De langetermijnplanning voor verzekeringen en oudedagsvoorzieningen zit gedegen in elkaar.’

Freek Bleijenberg, The Entertainment Factory

‘Ik vaar blind op De Geus’

‘Een paar jaar geleden werd in ons bedrijfspand ingebroken. Ze roofden voor tienduizenden euro’s aan apparatuur. De Geus stelde alles in het werk om het op te lossen, ze namen me al het gedoe meteen uit handen, top! We kregen uiteindelijk een prima vergoeding van de verzekering.

In de vijftien jaar dat ik met ze werk, heb ik gemerkt dat ze echt voor je door het vuur gaan. Ook privé zit ik bij De Geus. Vrienden waren stomverbaasd dat mijn verloren iPhone, werd vergoed. Ik zei, ik heb gewoon een topverzekering. Toen een van mijn medewerkers een hypotheek nodig had, raadde ik uiteraard De Geus aan. Later kwam-ie naar me toe: ‘Wat een fijn bedrijf is dat!’

De Geus heeft absoluut de beste prijs-kwaliteitsverhouding, realiseerde ik me weer toen ik thuis waterschade had. Bij veel goedkope verzekeringsmaatschappijen komt dán het addertje onder het gras uitgekropen. Maar niet bij De Geus, ik vaar blind op ze.’

Joost van Bommel, SMC Consultancy

‘Niet alleen business maar oprechte betrokkenheid’

Via via kwamen wij met ons bedrijf in facilitaire dienstverlening bij De Geus. Al bij het eerste gesprek voelde de persoonlijke benadering goed. Het kantoor is altijd goed bereikbaar en vragen worden snel beantwoord.

Ook over de afhandeling van schades zijn wij zeer tevreden. Een van onze medewerksters kreeg een auto-ongeluk. Dat werd professioneel opgepakt en afgehandeld, ook buiten kantooruren. Het telefoontje achteraf met de vraag hoe het met haar ging, maakte echt het verschil. Het is bij De Geus niet alleen business, maar ook oprechte betrokkenheid.

De Geus past bij onze eigen kernwaarden: denken, durven en doen. Ook privé stapte ik over naar De Geus. De langetermijnplanning voor verzekeringen en oudedagsvoorzieningen zit gedegen in elkaar.’

Philip van Dueren den Hollander, Watersportcenter Kerkdriel

‘Nooit van het kastje naar de muur’

‘Alle verzekeringen voor ons bedrijf lopen via De Geus en de contacten zijn altijd zeer prettig. Een belletje en het wordt geregeld. Je wordt nooit van het kastje naar de muur gestuurd. Ook zijn er nooit welles-nietes spelletjes.

Als je schade hebt, dan meld je het, en zij doen de rest. Het wordt altijd vlot afgehandeld, je hebt er geen omkijken naar. De Geus neemt ons veel zorgen uit handen.

De adviseurs hebben duidelijk verstand van zaken, daardoor krijg je altijd het juiste product dat bij je past. Ook privé ben ik verzekerd bij De Geus. Eens in de zoveel tijd komt Alex langs en kijken we samen of er nog iets moet worden aangepast of geregeld.’

Ted van der Netten van Stigt, bouwbedrijf De Vree en Sliepen

‘Als er wat is, dan zijn ze er’

‘Wij zijn klanten van het eerste uur, voor de zaak én privé. Alex de Geus is afhandelingsbevoegd voor een hoop schades. Tot een bepaald bedrag mag hij het volledig afhandelen. Dat werkt lekker snel. Toen mijn vrouw een schade had, stond het bedrag een dag later op haar rekening. Zonder gedoe met bonnetjes, ingewikkelde declaratieformulieren en eindeloos mailen.

Jaarlijks nemen we de portefeuille door, in een ruk privé en zakelijk, wel zo efficiënt. Alex kent ons bedrijf door en door. De helft van onze medewerkers is ook bij De Geus verzekerd. Natuurlijk sluit je op internet in een paar klikken een verzekering af, maar iemand moet wel je belangen behartigen. Als er wat is, dan zijn ze er. Dat merkte ik toen ons pand op een zondagmiddag in brand stond. Ik belde Alex, hij zat aan de andere kant van het land bij een voetbalwedstrijd, maar een uur later stond hij naast mij.

Waar anderen stoppen gaat De Geus door. Een goede verzekering is belangrijk voor een groot bouwbedrijf als dat van ons. Wij willen onze tijd besteden aan bouwen, niet aan het geneuzel eromheen.’

Philip van Dueren den Hollander, Watersportcenter Kerkdriel

‘Nooit van het kastje naar de muur’

‘Alle verzekeringen voor ons bedrijf lopen via De Geus en de contacten zijn altijd zeer prettig. Een belletje en het wordt geregeld. Je wordt nooit van het kastje naar de muur gestuurd. Ook zijn er nooit welles-nietes spelletjes.

Als je schade hebt, dan meld je het, en zij doen de rest. Het wordt altijd vlot afgehandeld, je hebt er geen omkijken naar. De Geus neemt ons veel zorgen uit handen.

De adviseurs hebben duidelijk verstand van zaken, daardoor krijg je altijd het juiste product dat bij je past. Ook privé ben ik verzekerd bij De Geus. Eens in de zoveel tijd komt Alex langs en kijken we samen of er nog iets moet worden aangepast of geregeld.’

Ted van der Netten van Stigt, bouwbedrijf De Vree en Sliepen

‘Als er wat is, dan zijn ze er’

‘Wij zijn klanten van het eerste uur, voor de zaak én privé. Alex de Geus is afhandelingsbevoegd voor een hoop schades. Tot een bepaald bedrag mag hij het volledig afhandelen. Dat werkt lekker snel. Toen mijn vrouw een schade had, stond het bedrag een dag later op haar rekening. Zonder gedoe met bonnetjes, ingewikkelde declaratieformulieren en eindeloos mailen.

Jaarlijks nemen we de portefeuille door, in een ruk privé en zakelijk, wel zo efficiënt. Alex kent ons bedrijf door en door. De helft van onze medewerkers is ook bij De Geus verzekerd. Natuurlijk sluit je op internet in een paar klikken een verzekering af, maar iemand moet wel je belangen behartigen. Als er wat is, dan zijn ze er. Dat merkte ik toen ons pand op een zondagmiddag in brand stond. Ik belde Alex, hij zat aan de andere kant van het land bij een voetbalwedstrijd, maar een uur later stond hij naast mij.

Waar anderen stoppen gaat De Geus door. Een goede verzekering is belangrijk voor een groot bouwbedrijf als dat van ons. Wij willen onze tijd besteden aan bouwen, niet aan het geneuzel eromheen.’

Onze zekerheden

Eens praten?

Wees welkom, loop binnen. Of bel voor een adviesgesprek met een deskundig adviseur. Afspreken kan op kantoor, maar ook bij u thuis!

Ja graag